zondag 24 februari 2013

Woorden


Er is niets erger dan, zittend achter je computer, tot de conclusie te komen dat het niet lukt. Hoe graag je het ook wil, het lukt niet. Letters ontbreken, woorden vormen geen zinnen, betekenis blijft uit. Een writersblock.. De afgelopen weken overkomt het me geregeld. Buiten, terwijl ik door de Franse straatjes slenter, heb ik ideeën. Ik zie mensen, ik zie dingen, ik wil ze delen. Zodra ik echter met mijn vingers naar mijn toetsenbord beweeg, loopt het vast. Het lukt niet om mijn avonturen neer te pennen, om mijn hersenspinselen kenbaar te maken. 

De afgelopen week wilde het helemaal niet. Met moeite perste ik mijn stukjes eruit. Gelukkig stap ik nu in een camper, een heuse camper, gevuld met drie vrienden. Naar het Zuiden, naar de zon, naar nieuwe avonturen!

Tot over een week! 


PS. Hopelijk levert het net zulke mooie plaatjes op als vorige zomer, zie de foto hierboven

1 opmerking:

mama zei

Veel plezier!