dinsdag 11 januari 2011

Vladimir Kostromitsky

Zoals jullie misschien hebben gemerkt, is er een nieuwe drukke stroom van activiteiten in mijn leven gekomen, en ben ik 's avonds laat zo blij als ik mijn computer kan uitzetten, dat ik mijn blog een beetje verwaarloos. (Of misschien merken jullie het nu nog niet, maar binnenkort wel: dan is dit een waarschuwing). Toch is schrijven mijn liefde en mijn leven, mijn schatje dat me warm houdt in bed (jawel, als ik weer met mijn laptop in pyjama onder de dekens lig) en dus sleep ik mezelf nu weer naar dit rooie ding om iets Vladimir Kostromitsky. Bij zijn foto's komt mijn verlangen naar lente op en top naar voren en wordt mijn nieuwsgierigheid naar het Russische platteland met de Wolga-dallen terug.








Website: http://www.flickr.com/photos/vladimir_kos/

2 opmerkingen:

mama zei

Erg mooie foto's Lot, waar vind je ze toch?

willemijn zei

echt mooie foto's inderdaad!