vrijdag 17 december 2010

The best movie of 2010?

Het is weer zover, de dagen worden korter, het knalt steeds vaker en in tijdschrift en krant verschijnen lijstjes met alle films van 2010. Het is traditie geworden dat ik die lijstjes met een pen in mijn hand af ga en dat ik alle bekeken films aankruis. Meestal is het resultaat een bedroefde lach, want elk jaar weer zijn het slechts een handje vol films die ik heb gezien.. Gelukkig komt tegenwoordig alles op dvd en kan ik elke film dus nog via mijn laptopje een keer bekijken. Hieronder een mooi YouTube filmpje als overzicht van al het goede en slechte dat verschenen is. Wat was jouw favoriet dit jaar?




2 opmerkingen:

mama zei

Het grootste deel van deze films is me onbekend, maar mijn favoriet is zeker 'Hoe tem je een draak?'
Maar waar is 'My name was Sarah'gebleven en de andere films die ik wel gezien heb?

willemijn zei

super leuk filmpje!
favoriet? oef, moelijk..
dear john vond ik erg mooi, letters to juliet; vrolijk en alice in wonerland; mooi gemaakt..