dinsdag 7 september 2010

Nazomerpotje


Waar is die mooie Indian Summer? De nazomer met lage zon, reeds gekleurde blaadjes en blote armen? Niet hier in ieder geval. Na een mooi weekend regende het vandaag ontzettend. Als een verzopen katje kwam ik aan op mijn werk en na een hele dag bagels was ik gelukkig eindelijk opgedroogd. Moe en somber zit ik nu thuis met mijn bordje groente, maar wel zomerse groentes! Een nazomerpotje met courgette, tomaat en feta.


Recept

- 1 tomaat
- 1/2 paprika
- 1/2 courgette
- 50 g feta
- 1 sjalotje
- 1 teentje knof

Snijd alles in stukjes. Fruit het sjalotje met de knoflook kort in een koekenpan.Voeg de paprika en courgette toe tot die mooi gebakken zijn. Voeg dan de feta en tomaat toe en bak het geheel nog een minuutje of twee. Kruiden met peper en zout, in een een kommetje doen en in joggingbroek op de bank opsmullen.

1 opmerking:

Lidi zei

Waarom somber Lotje?