woensdag 25 augustus 2010

Finalement..

Na twee en een halve week klooien met mijn laptop, chagerijnig zijn en het besef dat ik de helft van mijn bestanden en foto's voorgoed kwijt ben, heb ik mijn laptopje weer aan de praat gekregen. Deze vrije dag vult zich dus langzamerhand met programma's dowloaden, muziek van huisgenootjes importeren en mijn gewenste instellingen terug zoeken. Een lege, schone computer, ondanks het verlies, toch ook een fijne nieuwe start. Onzin is gewist, nieuwe onzin maakt zijn opwacht. Pling, pling, zegt hij, geen tijd om meer te typen dus, daarom eindelijk mijn vakantie foto's: Parijs in de rustige waas die augustus met zich meebrengt. Avec plaisir!









2 opmerkingen:

Lidi zei

Wat een mooie foto's Lot!!!!
en vreselijk dat je zoveel kwijt bent;
kon de pc-dokter niks meer redden?

mama zei

Prachtige foto's!